+آدما هیچوقت منظوری ندارند،
فقط اون زبون های درازشون رو به کار میندازن،
سرشونو پدرانه تکون میدن وآدم رو نصیحت میکنن،
آدم رو زجر میدن،هیچ منظوری هم ندارن.
حسودیم میشه...ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29
چرا منو نمی بینی خدا؟ صدای گریه های شبونمو نمیشنوی؟نمیدونی که خنده هام همش الکین؟
توکه میگفتی از رگ گردن هم نزدیکتری پس چرا دستامو نمیگیری؟ چرا حس میکنم دوسم نداری؟
میدونی که من خیلی دوست دارم ،فقط یه سال مونده
حسودیم میشه...
ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29
ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29
ساعت پیش فهمیدیم فوت کرده،دوست عزیز من،زهرای من،خیلی خیلی ناراحتم،خدا رحمتش کنه،
خیلی زود بود تو این سن کم باباتو ازدست بدی،متاسفم خواهری،غم آخرت باشه ...
حسودیم میشه...ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29
ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29
نمیدونم دیگ چی بنویسم تو وبم ،میدونم خیلی وبم مسخرس و شورشو در آوردم ولی همش تک تک نوشته هام حرفای دلمن ،وقتی میام اینجا مینویسم به طرز عجیبی آروم میشم،ولی چن روزه اصلا حوصله اومدن به وبمو ندارم ،ان حسودیم میشه...ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29